planetf1.com
http://forum.planet-f1.com/

THE POLISH THREAD 4
http://forum.planet-f1.com/viewtopic.php?f=3&t=45
Page 23 of 44

Author:  housemsq [ Tue Nov 27, 2012 8:33 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

DeeSee2 wrote:

BTW - jaki jest rajd Monte Carlo? Asfalt?


Trudny. Asfalt ale czesto pokryty sniegiem i lodem.

------------------------------------------------

Gratulacje dla Big Arti'ego za wygranie naszej malej ligi Castrol EDGE Grand Prix Predictor :thumbup:
Walka byla do samego konca :nod:

Author:  Dr Prozac [ Wed Nov 28, 2012 8:20 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Sarhan wrote:
Trochę co by się pochwalić ;-) no i co byście zobaczyli jak RK pisze lewą ręką :)

:D

Mam czapkę z podpisem Roberta (choć niestety bez dedykacji :) ), jak już wcześniej pisalem (tu albo na autosporcie, nie pamiętam) podpis się troche zmienił :) W sumie nie dziwne.

BTW co możesz zdradzić coś więcej nt tego co napisaleś na forum autosportu? Nie będzie więcej współpracy Kubicy i Inglesiego z powodu tego dzwona, czy coś innego się kroi?:)

Author:  Sarhan [ Thu Nov 29, 2012 10:06 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dr Prozac wrote:
Nie będzie więcej współpracy Kubicy i Inglesiego z powodu tego dzwona


:nod:

Author:  Sarhan [ Thu Nov 29, 2012 10:07 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Wszystko:

Quote:
Wielki wywiad z Robertem Kubicą
Podczas Rallye du Var Robert Kubica udzielił bardzo długiego wywiadu francuskiej gazecie L`Equipe. Polak mówi w nim o miesiącach rehabilitacji, operacjach, swoim powrocie do sportu, ograniczeniach fizycznych, jakie nadal ma i swojej przyszłości. Cały wywiad przeczytacie poniżej. PS. Proszę nie przejmować się datą tego wpisu.

Jest to bardzo ważny wywiad i pierwszy tak kompleksowy, w którym Robert otwarcie mówi o tym co czuje i jak obecnie wygląda jego sytuacja - zapraszam do lektury. Część tłumaczenia pochodzi z serwisów autoklub.pl i sport.pl.

Podczas gdy sezon Formuły 1 kończy się w Brazylii, ty zdecydowałeś się wystartować w Rallye du Var, ostatniej rundzie Rajdowych Mistrzostw Francji. To chyba ciężkie dla ciebie być tutaj, kiedy cała akcja toczy się za oceanem?
RK: Nie, nie mam z tym problemu, bo nie porzuciłem Formuły 1. Poza jednym czy dwoma wyścigami, których nie oglądałem, bo byłem zajęty, obejrzałem całe mistrzostwa w TV. Jest jednak jedno nieprzyjemne uczucie.

Rozczarowanie?
RK: Nie, to nie to. Zwyczajnie trudno pogodzić się z faktem utraty ulubionej rzeczy, szczególnie gdy jest się tak bardzo zależnym od spraw, na które nie ma się wpływu. To uczucie nie chce mnie opuścić. Teraz jest mi znacznie trudniej śledzić Formułę 1 w telewizji niż jeszcze rok temu. Wtedy byłem bardzo chory, przechodziłem kolejne operacje – jedna po drugiej i bardziej martwiłem się o to, jak odzyskać sprawność po kontuzjach. Formuła 1 była wtedy najmniejszym z moich zmartwień. Kiedy jednak wróciłem za kółko – w symulatorze, aucie drogowym, aucie GT, zdałem sobie sprawę, że moja szybkość jest taka sama. Wtedy wszystko się zaczęło. Nie jest mi łatwo śledzić Formułę 1 jako kibicowi.

Co myślisz, kiedy oglądasz wyścig w telewizji? Masz myśli, że życie jest niesprawiedliwe?

RK: Nie. Powiedzmy po prostu, że tęsknię za ściganiem się. To mój największy problem I przez to najbardziej cierpię. Kiedy jestem zajęty testowaniem na torze czy rajdami, to nie myślę o tym, jestem zajęty czymś innym. Ale kiedy w niedzielne popołudnie po wyścigu jestem w domu myślę sobie, że prowadzę nudne i monotonne życie. Z drugiej strony nie można mieć od życia wszystkiego, czego się pragnie. Jestem zadowolony z tego, gdzie jestem dziś. Muszę pracować, walczyć. Będę potrzebował również trochę szczęścia aby rehabilitacja przyspieszyła. Czuję się lepiej, ale potrzeba jeszcze sporo czasu aby w pełni wyzdrowieć.

Kiedy zacząłeś myśleć o powrocie do rywalizacji?
RK: Szczerze mówiąc, nawet przez myśl mi nie przeszło, że nie wrócę. Przeciwnie – byłem pewien, że kiedyś ponownie ustawię się na starcie. Rzeczywiście, miałem nadzieję, że usiądę za kierownicą bolidu Formuły 1 wcześniej, ale niestety nie wyszło.


Kiedy po raz pierwszy siadłeś za kółko?

RK: Pierwszy raz za kierownicą samochodu rajdowego siadłem w sierpniu 2011 r.

Jaki to był samochód?
RK: Moje Renault Clio S1600. Było to już jakiś czas temu, a potem przeszedłem serię operacji i nie mogłem przez długi czas jeździć. Przez półtora miesiąca nie mogłem nawet zbliżyć się do samochodu. Aby wrócić na najwyższym poziomie muszę ciągle trenować i spędzić dużo czasu za kierownicą. Teraz, kiedy od 3 miesięcy jeżdżę, moje wyniki poprawiły się znacząco i mam nadzieję, że mogę kontynuować powrót w takim samym tempie jak ostatnio.

Jakie są Twoje fizyczne ograniczenia? Co potrafisz zrobić za kółkiem, a czego nie?

RK: Mam jeszcze pewne ograniczenia, ale potrafię kierować już tylko prawą ręką. Mam sesje treningowe, że najpierw kieruję tylko lewą, a potem tylko prawą. Pół roku temu było to niemożliwe. Jestem naprawdę zadowolony z tego, jak moje ciało reaguje, mimo że podczas zakrętów odczuwam pewne niedogodności. Niesamowite, jak mózg, jak nasze organizmy są zdolne przystosować się do różnych trudności.
Problem polega na tym, że moje ramię jest nieco zablokowane. Cały czas istnieje pewne ograniczenie ruchu nadgarstka i łokcia. To na pewno nie kwestia siły. Pracowałem nad mięśniami i zostało to już załatwione, tu wszystko jest w porządku. To wyszło dużo później po wypadku, bo przez pierwsze miesiące jakoś to funkcjonowało.

Będziesz musiał przejść kolejne operacje?

RK: Cały czas z lekarzami zastanawiamy się nad poprawą ruchliwości ramienia, bo moim priorytetem wciąż jest powrót do Formuły 1. Ale dziś to temat nieaktualny. Nie mogę w takim stanie kierować w kokpicie. Kiedy pewnego dnia ręka będzie funkcjonować normalnie, jest wielka szansa na to, że wrócę. Ale jeżeli się to nie uda, powrót będzie trudny. Chyba że podwoimy szerokość kokpitu albo przynajmniej powiększymy go o 20 cm. Oczywiście można to poprawić kolejną operacją. Tyle że ja miałem już wiele zabiegów i trzeba rozważyć ryzyko kolejnego. Operacji nigdy nie robi się za darmo, natura zawsze wystawia za nie rachunek.

Jeżeli się nie uda, to co wybierzesz?
RK: Dziś to nie jest trudne, bym znalazł zajęcie za kierownicą w wyścigach Grand Tourisme. Moje nazwisko ma jeszcze pewną wartość. W rajdach nie mam zbyt dużego doświadczenia, muszę się dużo nauczyć, odłożyć na bok ambicje. W przyszłym roku nabijałbym kilometry, ale muszę szybko podjąć decyzję, bo czasu pozostało mało. Rozmawiam z M-Sport (prywatny zespół, który wystawi w przyszłym roku zespół jeżdżący samochodami Forda) i Citroenem, ale jeszcze nie zdecydowałem, czy w ogóle będę startować w rajdach.
Jeżeli wybiorę rajdy, 2013 będzie rokiem przeznaczonym na naukę, na zdobywanie doświadczenia, bez oglądania się na wyniki. Po prostu jazda, jazda, jazda, pokonywanie kilometrów. Aby pewnego dnia osiągnąć najwyższy poziom w mistrzostwach świata, trzeba przyzwyczaić się do różnego rodzaju nawierzchni, ale nie najszybszym samochodem. Starty w rundach mistrzostw świata w przyszłym roku byłyby początkiem programu, przewidzianego na 2-3 lata. Trwają rozmowy - i zobaczymy...
Nie ma już fabrycznego teamu Forda, tylko jest prywatny zespół, a to duża różnica. Rozmawiam z M-Sportem i Citroenem na temat ewentualnej przyszłej współpracy, ale ponieważ nie podjąłem jeszcze decyzji czy wybiorę rajdy, czy wyścigi, nie ma sensu mówienie o planach. Muszę się szybko zdecydować, ponieważ już wkrótce rozpocznie się sezon 2013.

Jakie kryteria bierzesz pod uwagę przy dokonywaniu wyboru?

RK: Wszystko zależy od możliwości, jakie będę miał w rajdach. Zobaczymy, co mi zaproponują. Bo nie chcę jeździć w rajdach przez rok i potem w listopadzie nie wiedzieć, co będę robił w 2014. Jeżeli postawię na rajdy, musi to być program na dwa lub trzy lata, pozwalający osiągnąć najwyższy poziom.

Być może rezultat w Rallye du Var wpłynie na twoją decyzję i skłonisz się ku rajdom?

RK: To dziwne – z jednej strony jestem bardzo zadowolony z szybkości, jaką pokazałem w tym rajdzie, ale z drugiej strony nie jest łatwo zmienić dyscyplinę wiedząc, że nadal masz tę szybkość. Mógłbym oczywiście uprościć sprawę i uznać, że koniec z wyścigami. Wiem tylko, że nie mogę robić w F1 tego, co robiłem przed wypadkiem więc muszę wybrać inny kierunek, zrobić kolejny krok w mojej karierze. Zobaczymy…

Jak to zrobiłeś, że jesteś takim optymistą po tym, co przeszedłeś?

RK: Czasami moje wypowiedzi sprawiają wrażenie, że jestem optymistą, podczas gdy to wcale nie jest prawda. Trudno mi to wytłumaczyć, nie mam ochoty zagłębiać się w to, co się mi przydarzyło, wiedzieć, czy żyje mi się dobrze, czy nie. Muszę się z tym wszystkim pogodzić. Nie mam wyjścia. Natychmiast po moim wypadku w ubiegłym roku powiedziałem, że jestem zadowolony, że z tego w ogóle wyszedłem. Kiedy jesteś w szpitalu, kiedy widzisz ludzi, którzy nie mieli tyle szczęścia co ty, to wtedy starasz się to relatywizować. Często nie przywiązujemy wagi do wielu rzeczy. Kiedy wszystko idzie dobrze, życie jest piękne i zdrowie w porządku, zdarzy się coś głupiego, a my od razu się na to skarżymy. Kiedy jednak jesteś przykuty do łóżka szpitalnego, nie możesz wstać, wtedy małe rzeczy zaczynają sprawiać ci radość. W takich momentach jesteś nawet czasami bardziej zadowolony, nawet gdy nie masz tego, o czym marzysz.

Źródło: autoklub.pl, sport.pl, L`Equipe, autosport.com

Author:  Sarhan [ Thu Nov 29, 2012 12:16 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Image

Lewo5 zamiast lewo3 8O

Author:  MaGiK [ Thu Nov 29, 2012 12:39 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Ciekawy wywiad.
Z jednej strony ciesze sie ze Robert wrocil do motorsportu. Z drugiej jednak...zdaje sie ze perspektywa F1 staje sie nierealna :(

Author:  Big Arti [ Thu Nov 29, 2012 6:17 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Quote:
awww no ładnie :)

@Arti, gratuję wygranej w Castrolu :) na pewno kawka będzie w takim kubku wybornie smakować :)

Dziękować :] jak wypije to dam znać no i oczywiście wszystkich chętnych zapraszem na małą czarną jak będziecie w pobliżu

Author:  Janek Kos [ Thu Nov 29, 2012 6:38 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Big Arti wrote:
Quote:
awww no ładnie :)

@Arti, gratuję wygranej w Castrolu :) na pewno kawka będzie w takim kubku wybornie smakować :)

Dziękować :] jak wypije to dam znać no i oczywiście wszystkich chętnych zapraszem na małą czarną jak będziecie w pobliżu

Niestety Arti UNLAP przestal sprzedawac te kubki!!! Nie oznacza to ze nie bedzie nagrody ;) zaraz opublikuje liste zwyciezcow.

Author:  Janek Kos [ Thu Nov 29, 2012 6:45 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Gratulacje dla Top 3 z naszej ligi w Castrol Predictor. Oczywiscie gratulacje naleza sie wszystkim, ktorzy wzieli udzial!!!
Nagroda dla pierwszej trojki mialy byc kubki, jednakze firma, ktora je robila, juz ich nie produkuje :(
Jednak jak to mawial Stasiek Aniol, Kabaretu nie bedzie, bedzie chor!!!
Nagrody (tym razem, napisze juz niespodzianki) nadal sa!
Top 3
1 Big Arti 635
2 housemsq 609
3 monter GP 565

Przeslijcie mi jak najszybciej na priv namiary.
Gratulacje dla wszystkich!!!

Author:  Big Arti [ Thu Nov 29, 2012 6:48 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

MaGiK wrote:
Ciekawy wywiad.
Z jednej strony ciesze sie ze Robert wrocil do motorsportu. Z drugiej jednak...zdaje sie ze perspektywa F1 staje sie nierealna :(

Tak jak powiedział do końca roku musi się zdecydować więc wtedy będziemy coś więcej wiedzieć
Ja bardzo chce żeby wrócił do F1 ale jak widziałem jak wsiada do auta i jak trzyma rękę i jakie ma ograniczenia to będzie chyba jakiś cud

Author:  Dr Prozac [ Thu Nov 29, 2012 7:19 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Sarhan wrote:
Dr Prozac wrote:
Nie będzie więcej współpracy Kubicy i Inglesiego z powodu tego dzwona


:nod:

W sumie szkoda, bo przecież pilot może się pomylić tak samo jak kierowca. Ale kto wie co tam poźniej zaszło i jak się Inglesi do tego odnosił. No i taki zespól rajdowy musi móc na sobie polegać - jeśli kierowca nie czuje się dobrze z pilotem to jest problem.
Ciekawe kto będzie następny :)

Author:  Big Arti [ Thu Nov 29, 2012 8:00 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dr Prozac wrote:
Sarhan wrote:
Dr Prozac wrote:
Nie będzie więcej współpracy Kubicy i Inglesiego z powodu tego dzwona


:nod:

W sumie szkoda, bo przecież pilot może się pomylić tak samo jak kierowca. Ale kto wie co tam poźniej zaszło i jak się Inglesi do tego odnosił. No i taki zespól rajdowy musi móc na sobie polegać - jeśli kierowca nie czuje się dobrze z pilotem to jest problem.
Ciekawe kto będzie następny :)

Szczerze mówiąc to za każdym razem jak słyszę że Kubica jedzie w rajdach to aż mnie ciarki przechodzą bo mam wrażenie że go wykończą totalnie.
A to co piszesz to prawda jak nie ma zaufania w kokpicie to i wyników nie będzie bo zawsze pozostanie pewna doza nie pewności

Author:  Sarhan [ Fri Nov 30, 2012 9:58 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dr Prozac wrote:
Sarhan wrote:
Dr Prozac wrote:
Nie będzie więcej współpracy Kubicy i Inglesiego z powodu tego dzwona


:nod:

W sumie szkoda, bo przecież pilot może się pomylić tak samo jak kierowca. Ale kto wie co tam poźniej zaszło i jak się Inglesi do tego odnosił. No i taki zespól rajdowy musi móc na sobie polegać - jeśli kierowca nie czuje się dobrze z pilotem to jest problem.
Ciekawe kto będzie następny :)


Wg. mnie już sam fakt że podano do publicznej wiadomości jak to się odbyło sugerował zakończenie tej współpracy. No i nie pomyliłem się.

Author:  Dr Prozac [ Sat Dec 01, 2012 11:59 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

A ja wiem, nie wydaje mi sie zeby normą bylo robienie tajemnicy z takich błędów ;)

Author:  Sarhan [ Sat Dec 01, 2012 12:10 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Różnie to bywa :)

Author:  Alter_Ego [ Sat Dec 01, 2012 11:15 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Czołem,

Myśle, że tu znaczenie mogło mieć podejscie Roberta.
Wiemy, jak "chwalił" swoich mechaników czy jedego ze swoich inzynierów wyścigowych za brak profesjonalizmu w BMW.
Tam nie mół tego zmienić od razu a tu może.

Poza tym jęśli szuka się sponsora ( a o tym rozwiązaniu wspomina Citroen) to dobrze pokazać ładny produkt na sprzedaż. I opcja z innym pilotem jest wizerunkowo jednak lepsza.

Pozdro

P.S Informacyjnie z duuużym opóźnieniem dla lepszego kojarzenia:
Poprzednia moja ksywka to J_Ba..odow ale jako nieadekwatna po zmianach jakie tu nastąpiły jakiś czas temu została zmieniona.

Author:  Sarhan [ Sun Dec 02, 2012 9:37 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Robert "wyciska" z siebie zawsze 100% i oczekuje podobnego zaangażowania od innych. Skoro szuka sponsorów to, tak jak powiedziałeś, trzeba im zaprezentować najlepszy możliwy "pakiet" a sentymentów tam raczej nie ma.

Author:  Dr Prozac [ Sun Dec 02, 2012 10:05 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Tak, ale z takim podejściem to mu się szybko skończy pula pilotów z którymi może współpracować..

No i co, Robert niby nie popełnia samemu błędów? Jasne, robi to b. rzadko ale zdarza mu się, jak każdemu innemu czlowiekowi.

Nie chce mi się wierzyć, że problem sprowadza się do czegoś takiego. Ale to nie nasza sprawa w sumie.

Author:  kubata [ Sun Dec 02, 2012 4:36 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

http://www.youtube.com/watch?v=uMKwpQGXQ9A
onboard z Brazyli prawie dwie godziny :)

Author:  Sarhan [ Thu Dec 06, 2012 9:39 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Co prawda nie PT- humbaki ale kibicowanie podobne :)

Image

Author:  movik [ Fri Dec 07, 2012 9:56 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Z okazji urodzin życzenia troche na wesolo.

Image

Author:  Big Arti [ Fri Dec 07, 2012 10:46 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

movik wrote:
Z okazji urodzin życzenia troche na wesolo.

Image

Prorocze zdjęcie ? ;)

Sto Lat Sto Lat oczywiście
Przed chwilką wszedłem na jego oficjalną stronę i tak jak dotychczas były jakieś namiary itd itp to teraz tylko jest jeden wielki napis

UNDER CONSTRUCTION

Może coś wkrótce ciekawego się pojawi

Author:  kubata [ Fri Dec 07, 2012 5:09 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Big Arti wrote:

UNDER CONSTRUCTION


sprawa chyba z przed dwoch tygodni. na profilu sokola na fejsie chlopaki rozkminili kto jest autorem strony.

Author:  Sarhan [ Thu Dec 13, 2012 10:22 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Super filmik z Var:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5kUDOH4dwM

Author:  Dr Prozac [ Sat Dec 15, 2012 10:31 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Szkoda ze nie ma jakis wiekszych onboardow z tych rajdow..

Author:  MaGiK [ Wed Dec 19, 2012 7:02 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Greg Fountain ‏@GregFountain1

'If the op succeeds I'm 80% likely to return to #F1'. Exclusive Robert #Kubica interview in the new issue of #CARmagazine, on sale today "

Czyzby byla mowa o tym co wspominal jakis czas temu Sarhan?

Sarhan wrote:
Siemka. Usłyszałem ostatnio (z pewnego źródła) że wkrótce przed Robertem kolejna operacja łokcia, z którego mają coś usunąć (cytat).
Brzmi całkiem obiecująco, zwłaszcza że usunąć mogą np. jakiś obcy przedmiot (szyna?) wszczepiony tam jako blokada na czas adaptacji implantów.

Cieszę się po cichu :D

Author:  Dr Prozac [ Wed Dec 19, 2012 7:05 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Szacun Sarhan :)

Author:  Big Arti [ Wed Dec 19, 2012 9:25 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dr Prozac wrote:
Szacun Sarhan :)

Kolega Sarhan już nie raz udowodnił że ma wiarygodne źródło, i tego sie trzymajmy :)
Robek wróci :D

Author:  Sarhan [ Thu Dec 20, 2012 10:00 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Siemka

Mogę potwierdzić że słyszałem o "usunięciu czegoś" z łokcia bodajże zaraz po Var. Źródło bardzo wiarygodne.
Co do tego CO mają usunąć to jednak tylko moje domysły.

Author:  Big Arti [ Thu Dec 20, 2012 4:46 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dzięki za info Sarhan :thumbup:
Zakładam że to dobry news i że będzie mógł lepiej ręką obracać

Author:  Dr Prozac [ Thu Dec 20, 2012 9:16 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Na autosporcie piszą, że ta wiadomość to był pic na wode (ta od Grega Fountain'a, z eniby w tym wywiadzie nic nowego nie ma). Co nie znaczy ze Sarhan nie ma racji :P

Ponoc jeszcze nie jest przesadzone czy bedzie Robert startował dla M-Sportu czy dla Citroena :) Ciekawe, ciekawe..

Author:  Sarhan [ Fri Dec 21, 2012 10:37 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dr Prozac wrote:
Na autosporcie piszą, że ta wiadomość to był pic na wode (ta od Grega Fountain'a, z eniby w tym wywiadzie nic nowego nie ma). Co nie znaczy ze Sarhan nie ma racji :P

Ponoc jeszcze nie jest przesadzone czy bedzie Robert startował dla M-Sportu czy dla Citroena :) Ciekawe, ciekawe..


Tweet foutaina od początku wyglądał jak z super expresu. Założę się że całą prawdę poznamy jak już będzie po wszystkim, czyli jeśli powrót do single seaterów będzie możliwy to dowiemy się o tym jak Kubek będzie już miał parę kilometrów zrobionych w bolidzie.

Author:  Dr Prozac [ Fri Dec 21, 2012 8:20 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

No po tym co napisales z miejsca w niego uwieżyłem :)

Zobaczymy, ja czekam na info co dalej w 2013 :)

Author:  nmar [ Sat Dec 22, 2012 1:03 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Sarhan wrote:
Mogę potwierdzić że słyszałem o "usunięciu czegoś" z łokcia


To znaczy, że co? Teraz czekamy na to co dalej, aż Robert sprawdzi czy mieści się w jednomiejscówkach? Bo ta saga citroen/m-sport już troche trwa i jest cokolwiek dziwna...

Author:  Sarhan [ Sun Dec 23, 2012 2:59 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Wpierw słyszałem o "usunięciu" potem Kubek wypowiadał się ze każda kolejna operacja to ryzyko. Ciekawe co powie po świętach.

Author:  Janek Kos [ Mon Dec 24, 2012 10:33 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Wesolych swiat zycze albo milego wypoczynu dla tych co nie swietuja.
Pozdrawiam.
Ira

Author:  Dr Prozac [ Tue Dec 25, 2012 10:24 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Dołączam sie do życzen :)

Author:  Janek Kos [ Tue Jan 01, 2013 9:58 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Szczęśliwego nowego roku życzę wszystkim!
Oby nam sie i Oby Robertowi sie :)

Author:  dizlexik [ Tue Jan 01, 2013 7:10 pm ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Szczęśliwego nowego roku!

Author:  Big Arti [ Wed Jan 02, 2013 9:06 am ]
Post subject:  Re: THE POLISH THREAD 4

Mam nadzieję że wam wszystkim Święta mineły tak jak sobie wymarzyliście :)
Życzę udanego 2013r i pasmo nieustających sukcesów

Page 23 of 44 All times are UTC
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/